Retour/Garantie
1.Hoe kan ik een product retour sturen als ik niet tevreden ben?
Betreft het een beschadiging bij aflevering? Stuur ons foto's van de meubels, van dichtbij genomen en iets verder weg. Zo kunnen wij goed beoordelen wat er met de meubels aan de hand is. Wij proberen tot een passende oplossing te komen.
LET OP: Maatwerk nemen wij niet retour, wel gaan we kijken naar een passende oplossing voor u.
Houten meubels zijn een natuurproduct, bij temperatuursverschillen kan hout altijd iets gaan werken. Maar dit mag natuurlijk niet heel veel zijn. Een spleet, of oneffenheid bij de eiken meubels is heel normaal.
Wij gebruiken altijd goed gedroogd eikenhout, en proberen zoveel mogelijk naar oneffenheden te kijken. Een noest, splinter of kleine scheurtjes hoort bij eikenhout. Onze foto's worden zo goed mogelijk genomen, de kleur kan licht afwijken, daarvoor kunt u onze showroom bezoeken om het product indien mogelijk echt te bekijken. De titel en artikelbeschrijving geld, de foto kan licht afwijken.
2. Waar kan ik een klacht indienen?
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail info@tuinenhuisspullen.nl aan de afdeling klantcontact door te geven.
Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Graag zien wij uw gegevens tegemoet.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
3.Welke garantie zit er op de producten?
Op onze producten zit een garantie van 1 jaar. Dat is ook een normale garantie betreft houten meubels en het hout wat nog zou kunnen nawerken. Het nawerken gebeurd meestal in de 1e weken na levering. Wij proberen altijd goed gedroogd hout te gebruiken, van een hoge kwaliteit.
Bewaar uw orderbevestiging/factuur goed, dit is uw garantie bewijs.